انتخابات فدراسیون کاراته
NEWFULL
چهار شنبه 6 آبان 1394برچسب:, :: 19:31 :: نويسنده : ANGLE

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته از سمت خود استعفا کرد تا مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حسن طباطبایی را به عنوان سرپرست موقت فدراسیون کاراته معرفی کنند. حالا این روزها بازار گمانه زنی برای گزینه‌‌های ریاست فدراسیون داغ، داغ است. حبیب‌الله ناظریان رئیس اسبق فدراسیون کاراته که نزدیک به 13 سال ریاست فدراسیون را برعهده داشت؛‌ پس از مسابقات جهانی مکزیک از سمت خود کناره گیری کرد. ناظریان که از دوستان نزدیک مصطفی هاشمی طبا، رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی بود پس از برکناری وی و منصوب شدن مهر علیزاده به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی عطای مدیریت در فدراسیون کاراته را به لقایش بخشید و علیرضا سمندر جایگزین ناظریان شد، حالا این بار با استعفای سمندر ناظریان برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته اعلام آمادگی کرده است.

حبیب‌الله ناظریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تغییرات اخیر فدراسیون کاراته، اظهار داشت: در حال حاضر طباطبایی سرپرستی فدراسیون را بر عهده گرفته است. او یک فرد باتجربه و مدیر است که سرپرستی دو فدراسیون المپیکی را هم در کارنامه دارد. امیدوارم همه اعضای این مجموعه به خصوص آنهایی که به سیستم اجرایی فدراسیون نزدیک هستند برای موفقیت این رشته هر کاری که از دست‌شان برمی آید انجام دهند تا طباطبایی بتواند فضای انتخابات را به خوبی آماده کند.

رئیس اسبق فدراسیون کاراته در ادامه در مورد بازگشت به رأس مدیریت فدراسیون کاراته گفت: در حال حاضر یک زندگی آرام دارم. تمرین می‌کنم و کارهای شخصی‌ام را انجام می‌دهم. یکسری از دوستان به بنده لطف دارند و با صحبت‌هایی که با من داشتند مرا متقاعد کردند که لازم است خدمت بیشتری به کاراته کنم. حالا نیز تصمیم گرفتم به عنوان یکی از کاندیدهای فدراسیون کاراته در انتخابات شرکت کنم و به امید خدا کاری کنم که کاراته بیش از پیش پیشرفت کند.

وی در ادامه افزود: به هر حال هر کسی آمده واقعا نیتش بر این بوده که بتواند کاراته را جلو ببرد. ما نیروهای بسیار خوبی در این رشته داریم. بزرگترین سرمایه‌دار ورزش هستیم. سرمایه ما پیشکسوتان، جوانان و تیم‌های ملی ما هستند.

ناظریان در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: کاراته ایران سرمایه‌های بزرگی دارد. ان‌شاءالله با همدلی بتوانیم به موفقیت برسیم. بنده معتقدم هر جایی که همدلی، برنامه‌ریزی و مصمم بودن برای اجرای برنامه خوب باشد آن جریان محکوم به موفقیت است، اما هر جایی که تفرقه باشد و هر چقدر نیروهای کارآمدی داشته باشند نمی‌توانند موفق باشند و محکوم به شکست هستند. جامعه کاراته به دنبال محبت و همدلی است.

رئیس اسبق فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها معتقدند شما در دوران ریاست هاشمی‌طبا در سازمان تربیت بدنی دوران موفقی را داشته‌اید و آیا فکر می‌کنید باز هم می‌توانید این موفقیت را تکرار کنید یا خیر، گفت:‌ هر کسی که کاندیدا می‌شود باید از تجربه بزرگان کاراته استفاده کند. ما در حال حاضر با سه بخش مواجه هستیم. پیشکسوتان ما که افتخار دیروز کاراته ایران هستند. بخش دوم که جوانان برومند ما هستند و امروز برای کشورمان افتخارآفرینی می‌کنند که باید امروز آرام باشند و از پیشکسوتان انرژی بگیرند و انرژی مثبت را پیشکسوتان می‌توانند به این جامعه میانی در حال حاضر بدهند. وظیفه دوم جامعه میانی این است که به جامعه بعدی که نونهالان و نوجوانان هستند باید توجه زیادی کنند و به آنها انرژی بدهند.

ناظریان در ادامه خاطرنشان کرد: ارادت من قلبی است یعنی حتی به پیشکسوتان به صورت اینکه یک سیاست باشد نگاه نمی‌کنم. به این نگاه می‌کنم که باید احترام را حفظ کنیم. کاراته بر سه اصل استوار است. نظم و انضباط، احترام و وفاداری سه اصل هستند. باید برای همه کسانی که برای ما زحمت کشیدند وفادار و قدرشناس باشیم. همه باید یاد بگیرند هر کسی سر جای خودش بایستد. اشکال از آنجایی رخ می‌دهد که جاها عوض می‌شود این خودش یکی از عوامل آسیب است. به هر حال من برای انتخابات آمده‌ام که باشم، با اینکه انتخاب شوم یا نه کاری ندارم و فقط می‌خواهم به رسالتم عمل کنم. آرزوی موفقیت برای دیگر کاندیدها دارم.

 

مسعود سیدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، با تأکید بر اینکه حبیب‌الله ناظریان گزینه‌ی اصلح برای ریاست فدراسیون کاراته است، اظهار داشت: سابقه‌ی مدیریتی آقای ناظریان در فدراسیون کاراته، بیانگر این حقیقت است که او بهترین عملکرد را در قیاس با سایر رؤسا داشته و در حال حاضر نیز، بهترین گزینه برای هدایت و رهبری فدراسیون کاراته و احیای مجدد این رشته‌ی ورزشی پرطرفدار به شمار میرود. ناظریان با کوله‌باری از تجربه، شایسته‌ترین فرد برای درمان بیماری‌های امروزِ کاراته کشور و قرار دادنِ این رشته ورزشی در مسیر پیشرفت و اقتدار است.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع‌رسانی ستارگان کاراته" امیر مهدیزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد تغییرات اخیر فدراسیون کاراته، اظهار داشت: به هر حال علیرضا سمندر رئیس فدراسیون از مسئولیت خود استعفاء کرد و حالا شنیده‌ایم که گزینه‌های زیادی برای انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند. خوشحالم از اینکه حبیب‌الله ناظریان برای انتخابات اعلام آمادگی کرده است.

وی در ادامه افزود: من افتخار شاگردی وی را در مسابقات جهانی دارم و مدال طلا کسب کردم. تیم ما در آن مقطع برنز تیمی را کسب کرد.

مهدیزاده در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد:‌ یک مدیر باید توانمند باشد و همه جوانب مدیریت را در نظر بگیرد. ناظریان این پتانسیل را دارد. امیدوارم در انتخابات بتواند موفق باشد.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی فرانسه در پاسخ به این سؤال که آیا امسال در مسابقات سوپر لیگ کاراته شرکت خواهی کرد یا نه،‌ گفت: در حال حاضر برای حضور در مسابقات جهانی ژاپن تمریناتم را پیگیری می‌کنم و با هیچ تیمی در سوپر لیگ به توافق نرسیدم. سال قبل با تمام جان و دل برای تیم آذرخودرو زحمت کشیدیم، اما متأسفانه تا به امروز یک ریال به ما پرداخت نکرده‌اند. تیم منحل شد و حالا تنها تیم دانشگاه آزاد است که پول به کاراته‌کاها می‌دهد مابقی تیم‌ها شرایط خوبی ندارند.

مهدیزاده در پاسخ به این سؤال که آیا با وضعیت فعلی در مسابقات سوپرلیگ شرکت خواهی کرد یا خیر،‌ گفت: اگر این شرایط که در حال حاضر وجود دارد ادامه داشته باشد قطعاً در سوپر لیگ شرکت نخواهم کرد. اسپانسر خیلی مهم است اما به دلیل نبودن اسپانسر تیم‌ها در سوپرلیگ شرکت نمی‌کنند. به هر حال برای فراهم شدن همه شرایط کاراته نیاز به یک مدیر دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: